21.11.2018 | 10:50

Нині кожен третій випускник школи обирає професію навмання, а це неминуче призводить до проблем з працевлаштуванням, психологічного вигорання, неконкурентоспроможності на ринку праці, незадоволеності своїм життям. Скарбом для кожного підлітка є шлях пошуку трьох невідомих формули вибору професії, яка в загальному вигляді показує первинний алгоритм прийняття оптимального рішення в поєднанні наступних компонентів: "хочу" – "можу" – "треба".

Провідний фахівець відділу надання соціальних послуг Рокитнянської районної філії Київського обласного центру зайнятості Ірина Коваль 20 листопада 2018 року провела інтерактивний урок на тему "Формула вибору професії, зокрема, складової "ТРЕБА" для учнів 9-А та 9-Б класів Рокитнянської школи №1. На захід завітали 31 учень.

На уроці Ірина Коваль розповіла дітям про те, що при виборі професії вони повинні враховувати попит на неї на сучасному ринку праці та схилятися до більш конкурентоспроможних спеціальностей. Оскільки сьогодні в Україні популярність робітничих професій з високою заробітною платою досить мінлива, учні допомогли з’ясувати наскільки обрана ними спеціальність користується попитом на ринку праці і проаналізувати, чи залишиться вона актуальною надалі. Більш того, випускники, які закінчили вищі навчальні заклади не можуть знайти роботу за фахом, тому для школярів провели остаточну перевірку щодо правильного вибору майбутньої професії,

Підлітки мали змогу проявити себе в інтерактивних вправах "Барометр професій", "Мої наступні кроки" та з'ясувати можливі помилки, з якими зустрічаються при виборі професії.

На завершення уроку учні отримали домашнє завдання: обрати три професії, визначити навчальний заклад, де можна отримати обрану "спеціалізацію" і аргументувати свій вибір стосовно омріяної професії.

Дітей проінформували стосовно кола професій чи спеціальностей, в яких вони можуть реалізувати свої здібності та прагнення. За більш детальною інформацією дітям порадили звертатися до Рокитнянської районної філії КОЦЗ, першочергово пройшовши комп’ютеризований комплекс психодіагностичних методик або створивши свій профіль на сайті Державної служби зайнятості "Платформа з профорієнтації розвитку кар’єри".