Фахівцями Обухівської міськрайонної філії Київського обласного центру зайнятості 21 листопада 2018 року було проведено інтерактивний профорієнтаційний урок в загальноосвітній школі № 2 для 32 учнів восьмого класу на тему " Гендер і професія ".
Урок про гендер і професію проходив в інтерактивній формі, яка є більш цікавою і захопливою для учнів, сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Під час проведення вправи «Професії і стать людини» три команди вибирали з переліку суто «чоловічі», «жіночі» та «нейтральні» професії і доводили командам-суперникам, чому зробили саме такий розподіл.
Під час міні-лекції «Стать і гендер» підлітки були уважними, слухаючи інформацію, та активними під час її обговорення. Особливу зацікавленість викликала вправа «Моя майбутня професія», де кожен учень мав намалювати себе в образі майбутньої професії та зазначити, якими здібностями, вміннями та рисами характеру, на його думку, повинен володіти її представник. Найбільш запеклою виявилась дискусія між командами під час виконання вправи «Міфи і факти про гендер», де кожна група висловилася щодо традиційних, стереотипних уявлень про чоловічі та жіночі гендерні ролі та доводила суперникам: міф це чи факт.
Метою заходу було узгодити знання учнів про світ та вимоги професії, сформувати образ «Я» школяра у світі професій, вільного від гендерних стереотипів, визначити, чи обов’язково при виборі професії враховувати стать людини та її гендерні ролі.
Наприкінці заняття підлітки самостійно зробили висновок: при виборі професії потрібно враховувати, в першу чергу, індивідуальні здібності, вміння та інтереси, а не гендерні стереотипи. Тому фактично «чоловічих» чи «жіночих» професій не існує, всі професії «нейтральні».