Фахівці Обухівської міськрайонної філії Київського обласного центру зайнятості 16 жовтня 2020 року взяли участь у тренінгу «Ефективні комунікації», щоб покращити свої вміння майстерного спілкуватися з клієнтами. Захід став у нагоді працівникам, які виконують роль адміністраторів-реєстраторів-кар’єрних радників, реєстраторів-кар’єрних радників та кар’єрних радників.
Під час тренування, фахівцям служби зайнятості пояснили, як встановити контакт з клієнтом з першої зустрічі, навчили долати комунікативні бар’єрів та управляти емоціями. Також працівникам презентували техніки «малої» розмови, активного слухання й «сторітелінгу» та показали, як ними користуватися.
Після цього учасникам запропонували низку практичних завдань, щоб вдосконалити техніку проведення співбесіди з клієнтом. Серед основних умов - використання навичок та прийомів активного слухання: заохочення, уточнення, перефразування, інтерпретація, резюмування та ін. Також було відпрацьовано основні правила та стандарти спілкування за допомогою телефонного дзвінка.