27.11.2019 | 17:15

Відповідь на це запитання 26 листопада 2019 року намагалися знайти учні восьмого класу Академічного ліцею №5 міста Обухова. У цьому їм допомогли фахівці Обухівської  міськрайонної  філії  Київського обласного  центру  зайнятості у рамках проведення інтерактивного  профорієнтаційного уроку на тему  «Професії: гендерний аспект».

            За допомогою вправи «Професії і стать людини»  учні спробувати визначити, чи обов'язково при виборі професії враховувати стать людини та її гендерні ролі. Три команди вибирали з переліку суто «чоловічі», «жіночі» та «нейтральні» професії і доводили командам-суперникам, чому зробили саме такий розподіл.  

Під час міні-лекції «Стать і гендер» підлітки прослухали корисну інформацію та  були активними під час її обговорення. Особливу зацікавленість викликала вправа «Моя майбутня професія», де кожен учень мав довести одноліткам, якими здібностями, вміннями та рисами характеру, на його думку, повинен володіти представник вподобаної ним професії.

Найбільш запеклою виявилась дискусія між командами під час виконання вправи «Міфи і факти про гендер». За правилами цієї гри кожна група школярів отримала висловлювання щодо традиційних, стереотипних  уявлень про чоловічі та жіночі гендерні ролі й повинна була довести суперникам: міф це чи факт.             

             Наприкінці заняття підлітки самостійно зробили висновок: «чоловічих» чи «жіночих» професій не існує,  всі  професії «нейтральні».