12.07.2019 | 15:39

Відвідувачі Броварського міськрайонного центру зайнятості, що вперше звернулись за допомогою у пошуку роботи були сьогодні здивовані та приємно вражені. Адже їх зустрічав Денис Дармостук, директор Київського обласного центру зайнятості.

  • Державна служба зайнятості започаткувала програму навчання для адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби. Не оминула така участь й директорів базових центрів та філій. Я теж вирішив себе спробувати у ролі реєстратора, - розповідає Д.Дармостук. - Я усвідомлював, що від якості моєї роботи залежить перше враження клієнта служби зайнятості, тому звісно відчував певне хвилювання.
  • -Денисе Георгійовичу, що найбільше цікавить людину, яка вперше звернулась до служби зайнятості?
  • Звичайно, це підбір підходящої роботи. І фахівець – реєстратор повинен досконало знати ситуацію на ринку праці, опрацювати попит роботодавців на працівників, їх кваліфікаційні вимоги. Фахівець має добре орієнтуватись як на локальному ринку праці, так і знатись у потребі в кадрах в інших регіонах України. Наприклад, сьогодні ми розглядали можливість працевлаштування як у межах Броварського району, так і в місті Києві.
  • - Які Ваші враження від роботи реєстратором?

- Робота реєстратора дуже відповідальна, вона вимагає професійних вмінь і навичок, досконалого знання законодавства. Але в першу чергу реєстратор повинен бути надзвичайно комунікабельним, вміти «вгадати» настрій людини, бути вправним психологом, вміти уникнути конфліктних ситуацій. Все це призведе до конструктивного діалогу та допоможе швидко та якісно забезпечити людину гідною роботою. Адже це і є першочергове наше завдання.