10.08.2018 | 12:25

Під керівництвом голови Рокитнянської районної державної адміністрації Юрія Дідика відбулася нарада із селищним та сільськими головами з питань життєдіяльності району та з питань виконання доручень голови адміністрації, прийнятих за підсумками попередніх нарад. У нараді взяли участь заступники голови адміністрації, заступник голови районної ради, керівник апарату адміністрації та керівники структурних підрозділів адміністрації, установ та організацій району.

Директор Рокитнянської районної філії Київського обласного центру зайнятості Лариса Глюза також взяла участь у нараді, де доповіла про організацію громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру у 2018 році, про укладення договорів із селищною та сільськими радами на виконання таких робіт. Поінформувала, що із сільськими та селищними  радами у 2018 році укладено 18 договорів на 58 робочих  місць, а фактичні видатки з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на оплату праці безробітним громадянам, які  брали участь у громадських роботах, склали 85,8 тис. грн.

Окрім цього  роботодавцями було створено тимчасові робочі місця для виконання робіт тимчасового характеру. Такі роботи проводились  за рахунок коштів підприємств  ПРАТ "Білоцерківський консервний завод", ТОВ "Агрофірма "Ранчо", ТОВ "Ольшаницький елеватор". У  роботах  тимчасового характеру взяли участь                49 осіб. На оплату праці  за такі роботи підприємствами було використано 67 тис. грн. власних коштів.

Таким чином, із січня 2018 року по даний час в оплачуваних громадських та інших роботах тимчасового характеру взяли участь 107 осіб, з них 83 особи -  з числа безробітних громадян, якими відпрацьовано 1044 людино-днів.

Також директор філії, проаналізувавши види робіт, до яких були залучені безробітні, що перебувають на обліку служби зайнятості району, відзначила, що в районі найактивніше проводяться роботи з благоустрою населених пунктів. А тому  рекомендувала селищному та сільським головам району розширити види громадських робіт,  зокрема, з надання послуг із супроводу, догляду, обслуговування, соціально-медичного патронажу осіб з інвалідністю, надання допомоги сім'ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО та зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту, роботи, пов'язані з відновленням природних ресурсів, упорядкування місць поховань захисників Вітчизни, меморіалів, кладовищ, пам'яток архітектури, історії та культури, зон відпочинку і туризму та ін. Розширення переліку видів робіт соціальної та ін. спрямованості, на якому акцентовано увагу учасників нараді, вимагає і збільшення обсягів видатків місцевими бюджетами на організацію та фінансування громадських робіт. Тому дане питання буде також відображено у дорученні голови адміністрації за підсумками проведеної наради.