15.07.2019 | 16:31

Досвід виконання обов’язків реєстратора для мене не новий. Свого часу, коли я працювала на посаді начальника відділу надання соціальних послуг, це були мої безпосередні обов’язки.

Фахівець, який виконує обов’язки реєстратора (у нас це і кар’єрний радник в одній особі, бо ми “маленький центр зайнятості”) повинен мати високу кваліфікацію, досконало знати всі послуги, які надаються шукачам роботи та безробітним та запропонувати саме той шлях, який допоможе конкретній людині якнайшвидше знайти нову роботу.

Цей фахівець повинен мати високі комунікативні навички та моральні цінності, щоб встановити відносини довіри між ним та клієнтом, які є вирішальними для досягнення кінцевої мети.

Я часто порівнюю наших фахівців з прийому з сімейними лікарями. Адже і там і тут дуже важливим є встановити правильний “діагноз” і спрямувати клієнта до профільного фахівця для оперативного надання допомоги.

А для того, щоб реально допомогти людині треба мати аналітичне мислення, володіти основами психології, економіки, правознавства, філософії, інформаційних технологій, і мабуть це ще не повний перелік.

Окремо слід зазначити те, що реєстратор має витримувати високе психо-емоційне навантаження.

Така робота є дуже динамічною, тому дуже важливим є мобільність та здібність такого фахівця постійно навчатись і оперативно застосовувати здобуті знання на практиці.