27.10.2021 | 17:02

Про це і навіть більше дізнавалися учасники онлайн вебінару на тему: "Тайм-менеджмент або лайфхаки управління часом" який провели 26 жовтня 2021 року фахівці відділу організації профорієнтації Київського обласного центру зайнятості.

До вебінару долучилися безробітні, які перебувають на обліку в  Рокитнянській районній філії Київського обласного центру зайнятості.

Фахівець відділу організації профорієнтації Київського обласного центру зайнятості Ірина Мельніченко розповіла присутнім, що тайм-менеджмент – це сукупність методик оптимальної організації часу для виконання поточних завдань, проектів та календарних подій. Типовими підходами в управлінні часом є постановка пріоритетів, розбиття великих завдань та проектів на окремі дії та делегування їх іншим людям.

Учасники вебінару дізнались, що планування робочого часу – це здатність, яка необхідна кожному. Людина, яка знає що таке "тайм – менеджмент", ніколи не поспішає і завжди встигає,  а значить, повністю позбавлена від тривог і стресу. Застосовувати принципи управління часом може будь-яка людина – від школяра до керівника великої фінансової компанії. Головне – захотіти привести в порядок свій день, і докласти всі свої зусилля до того, щоб розібратися з наростаючими проблемами планування.