08.11.2018 | 15:57

Майже рік працює телефонна «гаряча лінія» державної служби зайнятості. Забезпечують її роботу консультанти – Кароліна, Ірина, Наталія та Галина. Саме ці жінки щодня вислуховують, підтримують та надають поради сотням людей, які телефонують з проханнями про допомогу.

Попит на нову послугу служби зайнятості постійно зростає як серед шукачів роботи, так і роботодавців, адже консультанти надають кваліфіковану допомогу, відповідаючи на різнопланові запитання, що належать до компетенції служби зайнятості, а також надаючи людям необхідну психологічну підтримку.

«Служба зайнятості прагне максимально наблизити свої послуги до людей, забезпечити надання інформації у зручному для клієнтів форматі. В цьому нам допомагають сучасні комунікаційні технології та електронні сервіси, які ми впроваджуємо в роботу», – зазначив в. о. Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Валерій Ярошенко.

За словами директора Київського обласного центру зайнятості Дениса Дармостука, на «гарячу лінію» звертаються найрізноманітніші категорії населення – від студентів до пенсіонерів. Окрім стандартних питань, відповідь на які фахівці надають  одразу, надходять звернення з проблемних питань, які потребують додаткового опрацювання.

Інколи клієнти надають пропозиції щодо покращення роботи конкретного центру зайнятості, або ж служби зайнятості в цілому. Всі ці пропозиції вивчаються та аналізуються профільними фахівцями.

«Ми маємо надію, що робота «гарячої лінії» державної служби зайнятості буде покращуватися й надалі. В найближчих планах – встановлення нового обладнання для автоматичної фіксації та обробки телефонних звернень громадян, що дасть можливість покращити якість обслуговування наших клієнтів», – коментує начальник Управління міжнародного співробітництва, зв’язків з громадськістю та ЗМІ Державної служби зайнятості (Центрального апарату) Святослав Лешик.

 

До відома:

«Гаряча лінія» за єдиним номером 0-800-50-99-66 працює з грудня 2017 року. За цей час до неї звернулося понад 20 тисяч чоловік. Найбільше запитань було стосовно умов реєстрації в центрі зайнятості, нарахувань допомоги по безробіттю та  порядку обчислення страхового стажу.