29.11.2021 | 14:32

Імпульс шукати нову роботу у всіх різний: одному дуже потрібні гроші, інший із завзяттям хоче спробувати себе в справі. Та, якщо ти ніколи не працював за фахом, поки вчився в університеті, то знайти роботу, тим більше, хорошу, одразу після отримання диплому, може бути досить складно.

У будь-якому випадку, після вибору підходящої роботи, на тебе чекає один із найважливіших етапів – підготовка резюме. Це документ, що дозволяє презентувати себе роботодавцеві для отримання запрошення на співбесіду. І ми пропонуємо ознайомитися з основними правила його складання:

1. Резюме має бути достатньо коротким і правдивим. Головна мета – створити позитивне враження про себе та переконати роботодавця в тому, що саме ти  можеш чудово виконувати роботу. Максимальний обсяг інформації – 1 аркуш формату А-4.

2. Для викладення досвіду роботи і відомостей про освіту використовується зворотній хронологічний порядок.

3. Уникай негативної інформації та займенника «Я» (це твій документ і пишеш ти про себе).

4. Зовнішнє оформлення резюме повинне зробити його читання максимально комфортним. Уникай абревіатур, складних зворотів та речень, не використовуй занадто дрібний шрифт, зроби чітку рубрикацію тексту та привабливо його розташуй.

5. Вся інформація, що подається у резюме, повинна відповідати конкретній посаді чи вакансії,  власне для зайняття якої ти і складаєш резюме.

6. Резюме – документ структурований, а отже і писати його варто за певним шаблоном. Можна скористатися вже готовим макетом. Наприклад, відкрити на комп’ютері меню «Файл», знайти команду «Створити», а далі – потрібний шаблон та приступити до редагування. Деякі версії Word взагалі пропонують користувачам «Майстра резюме».

А якщо ти прагнеш навчитися майстерності формування відео-резюме, пропонуємо зареєструватися на порталі «Академія навичок» (skillsacademy.com.ua) та пройти  безкоштовний майстер-клас.

Коли ти отримаєш свою першу роботу пам’ятай, що відтепер твоє життя починає новий відлік.  І тут важливо зрозуміти, чого ти хочеш від кар’єри та життя. І чим швидше зрозумієш свої пріоритети, тим швидше почнеш рухатися у вірному напрямку.