02.02.2018 | 12:15

Починаючи  з кінця 2016 року в службі зайнятості розпочався новий етап удосконалення технології обслуговування клієнтів. Суть якого полягає в реорганізації базових центрів зайнятості, шляхом створення філій обласного центру зайнятості. Ключовим принципом реорганізації є створення соціальної сервісної служби для клієнтів: для роботодавців – це якісний та швидкий добір кваліфікованих працівників, для безробітних та шукачів роботи – сервісна підтримка сприяння їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри.

У Київській області діють дві філії – Макарівська та Бориспільська. 02 лютого 2018 року відбулась робоча зустріч директора Київського обласного центру зайнятості з керівництвом Макарівської райдержадміністрації, під час якої презентували роботу Макарівської філії, зокрема, надання послуг населенню та роботодавцям, нові підходи у роботі служби зайнятості.