23.02.2021 | 15:02

Вебінар на тему: «Основи кар’єрного консультування» організували сьогодні у Київському обласному центрі зайнятості. До заходу залучили технологів-організаторів з філій та базових центрів зайнятості Київщини.

Фахівці Київського обласного центру зайнятості організували для своїх колег справжній майстер-клас із обслуговування клієнтів. Зокрема, вони розкрили не лише сам процес обслуговування клієнтів, а й підійшли до цього питання з психологічної точки зору. Спільно з учасниками визначили основні цілі, інструменти, методи та техніки кар’єрного консультування, а також розібрали, що взагалі таке «кар’єрне консультування».

Представники Київського обласного центру зайнятості пояснили, для чого потрібне кар’єрне консультування, якого воно формату та з якою періодичністю варто його проводити. Детально також зупинилися на співбесіді з клієнтом та навели ключові питання, які необхідно задати своєму співрозмовнику.

Після обговорення основних питань перейшли до опрацювання техніки «SWOT-аналіз». Вона допоможе фахівцям проаналізувати свого клієнта (визначити сильні й слабкі сторони) та визначити основні напрямки роботи з ним. Щоб учасники змогли застосовувати цю техніку і в своїй роботі, їм показали, як це працює на конкретних прикладах, а також наголосили, що її використання допомагає швидше знайти підходящу роботу для безробітного.