Заступник директора Фастівської міськрайонної філії Київського обласного центру зайнятості Ірина Піхота провела навчання для фахівців з метою набуття практичних навичок по роботі з клієнтами.
Фахівці покращували навики щодо встановлення контакту з клієнтами та правильної стратегії поведінки у нестандартних ситуаціях. Зокрема, з ними розглянули методи подолання комунікативних бар’єрів, управління емоціями та обговорили вміння конструктивно вирішувати конфліктні ситуації.
Перевірити свої комунікативні навички та спробувати застосувати нові можна було під час практичних вправ. Одна із таких поставила перед фахівцями завдання справити позитивне враження на співрозмовника своїми запитаннями і якістю попередньої підготовки до співбесіди. Учасники упевнилися, що чітка ціль допомагає раціонально спланувати процес пошуку роботи та розподілити власні ресурси та час.
Як виявилося, важливо сформувати перше позитивне враження у клієнта, яке складається на основі сприйняття зовнішнього образу особи, її експресивних реакцій, мови, особливостей голосу, вміння виділити позитивні риси, якості тощо. Такого ефекту необхідно досягати з метою презентації як шукача роботи, так і вакансії.
На завершення практикуму учасники провели експрес-діагностику рівня сформованості комунікативних вмінь, використовуючи тест «Чи уважний ти співрозмовник?». Кожен із учасників показав хороший результат.