У Рокитнянській районній філії Київського обласного центру зайнятості представникам Рокитнянської районної державної адміністрації презентували вакансії оператора в режимі "чат-онлайн" ️ Державної установи "Урядовий контактний центр".
«Завдання майбутніх фахівців - обслуговування клієнтів та обробка звернень і консультування тих, хто звернувся на "гарячу урядову лінію", - наголосила директор філії Лариса Глюза.
Вона ознайомила учасників зустрічі із вимогами до ключових компетенцій на посаді та розповіла про можливість надомного працевлаштування за індивідуальним графіком роботи. Також, присутні мали нагоду дізнатися про основні відбору претендентів на заміщення вакантних посад.
Крім того, шукачам роботи провели анкетування на виявлення професійно-кваліфікаційного складу осіб, професійних вподобань, інтересів та компетенцій, а також потреб у подальшому працевлаштуванні.
Після презентації, закікавлених у посаді оператора урядової "гарячої лінії", запросили до філії для проходження тестування.