30.11.2018 | 12:10

Для учнів восьмого класу Богуславської школи №1 29 листопада 2018 року провели профорієнтаційний урок «Гендер і професія» з метою узгодження знань учнів про світ та вимоги професій.

Під час уроку учням показали їх особистість у світі професій, виявили їх залежність від гендерних стереотипів та спростували традиційні погляди на роль і місце чоловіка і жінки у сучасному світі.

Захід пройшов в інтерактивній формі, яка є більш цікавішою для учнів та сприяє кращому засвоєнню матеріалу. Під час проведення вправи «Професії і стать людини» три команди вибирали з переліку суто «чоловічі», суто «жіночі» та «нейтральні» професії і доводили командам-суперникам, чому зробили саме такий розподіл.  

Під час міні - лекції «Стать і гендер» підлітки були уважними, слухаючи інформацію, та  активними під час її обговорення. Особливу зацікавленість викликала вправа «Моя майбутня професія», де кожен учень зумів намалювати себе в образі майбутньої професії та зазначити, якими здібностями, вміннями та рисами характеру, на його думку, повинен володіти представник цієї професії. Найбільш запеклою виявилась дискусія між командами під час виконання вправи «Міфи і факти про гендер», де кожна група отримала висловлювання щодо стереотипних  уявлень про чоловічі та жіночі гендерні ролі та повинна була довести суперникам: міф це чи факт.

      Наприкінці заняття підлітки самостійно зробили висновок: хорошим кухарем, адміністратором чи програмістом може бути як чоловік, так і жінка. Тому фактично «чоловічих» чи «жіночих» професій не існує, всі професії «нейтральні». Головне, при виборі професії свої бажання та здібності співвіднести з потребами ринку праці.