17.06.2016 | 12:49

В Ірпінському міському центрі зайнятості з 14 по 16 червня 2016 року проведено триденний цикл соціально-психологічного тренінгу для внутрішньо переміщених осіб, організованим спільно з Благодійним фондом «Я вірю в Україну».

Для сприяння адаптації осіб, які переїхали із окупованої території України та території проведення антитерористичної операції, найважливішим є:

встановлення діалогу;

зняття «ярликів» та стереотипів сприйняття таких осіб суспільством;

формування середовища, де можна почути думки одне одного та побудувати спільне бачення вирішення нагальних проблем серед ВПО.

Питання, що розглядались у ході тренінгу: самовизначення - як процес вибору особистістю цілей і засобів їх досягнення у конкретних життєвих обставинах; цілепокладання, визначення задач-кроків для досягнення мети; самоорганізація як процес і результат; техніки самоорганізації, створення структур «мета-задачі-засоби»; як керувати власним емоційним станом; способи виходу з критичних емоційних станів; конфлікти у міжперсональній взаємодії; комунікативні моделі поведінки у конфліктних ситуаціях; конструктивні стратегії виходу з конфлікту.

Навички та інструменти, що стануть у нагоді в майбутньому: формування цілей, задач та конкретних кроків, спрямованих на їх досягнення; алгоритм організації власної поведінки; інструменти управління власними емоціями та емоційними станами; інструменти аналізу конфліктної ситуації, власної поведінки та поведінки іншої сторони конфлікту; навички розв’язання конфлікту у конструктивній площині.

Тренінг відвідали понад 20 внутрішньо переміщених осіб, з числа зареєстрованих безробітних. Щодня учасники мали змогу обмінюватись досвідом у питаннях громадського життя, побудові власного бізнесу, зміни роду діяльності або зайняття хобі, тощо. Активно приймали участь у запропонованих інтерактивних заходах.

Учасники відмітили високий рівень організації та проведення заходу, компетентність та професійність психолога, коуч – тренера Тимофія Дружиніна БФ «Я вірю в Україну». Зауважили на необхідності та актуальності проведення подібних тренінгів у майбутньому.